
Ügyfelünknek egy megbízható digitális partnerre volt szüksége. Teljeskörű online átalakulást akart.
- Növelni a mobilos felhasználók arányát
- Digitális stratégia kidolgozása és végrehajtása
- Rövid de hatásos videók, újszerű ételfotók
- Több megrendelés
Az egyik legnagyobb kihívás az volt, hogy a Boss névjegyének számító művészeti alkotásokat - Kocsis Eugén festőművész festményeit - hogyan tudjuk a weboldal koncepciójába integrálni. Az étterem közösségi média szerepe is igen korlátozott volt. Célul tűztük ki, hogy a Boss Cafféra jellemző páratlan stílus és minőség, a belső terek egyedülálló varázsa a Facebook és Instagram bejegyzésekben is tükröződni fog.
- Többfunkciós online étel rendelés és házhozszállítás platform
- Alapanyagok és fűszerek szerinti étlapkereső
- Videó gyártás
- Teljeskörű marketing stratégia a közösségi médiában remarketinggel
- Drupal 8 fejlesztés
- Digitális stratégia
- Tanácsadás
- UX
- UI
- Facebook és Instagram hirdetések
- Videók gyártása
- Újszerű fotók
- Nyomtatott anyagok designja
Weboldal
A projekt fő célja az volt, hogy a weboldal megnyitása hasonló hatással legyen a látogatókra mint maga az étterem. Azt szerettük volna, ha már az első oldalon megtalálják a keresett információt beleértve az új ételeket, házhozszállítási információkat, menüt vagy fotókat az étteremről.








Eredmények
- 115% több aktivitás a Facebook oldalon
- 41% több Facebook reakció
- 31% kevesebb visszafordulás
- 100% több mobilos rendelés