Ugrás a tartalomra

Boss

A 1986 óta töretlen minőséget produkáló BossCaffe Szabadka város védjegyévé vált.

 

Boss - Case study - Portfolio

Ügyfelünknek egy megbízható digitális partnerre volt szüksége. Teljeskörű online átalakulást akart. 

 

Business goals
  1. Növelni a mobilos felhasználók arányát
  2. Digitális stratégia kidolgozása és végrehajtása
  3. Rövid de hatásos videók, újszerű ételfotók
  4. Több megrendelés
A kihívás

Az egyik legnagyobb kihívás az volt, hogy a Boss névjegyének számító művészeti alkotásokat - Kocsis Eugén festőművész festményeit - hogyan tudjuk a weboldal koncepciójába integrálni. Az étterem közösségi média szerepe is igen korlátozott volt. Célul tűztük ki, hogy a Boss Cafféra jellemző páratlan stílus és minőség, a belső terek egyedülálló varázsa a Facebook és Instagram bejegyzésekben is tükröződni fog.

Megoldások
  1. Többfunkciós online étel rendelés és házhozszállítás platform
  2. Alapanyagok és fűszerek szerinti étlapkereső
  3. Videó gyártás
  4. Teljeskörű marketing stratégia a közösségi médiában remarketinggel
Szolgáltatások

Weboldal

A projekt fő célja az volt, hogy a weboldal megnyitása hasonló hatással legyen a látogatókra mint maga az étterem. Azt szerettük volna, ha már az első oldalon megtalálják a keresett információt beleértve az új ételeket, házhozszállítási információkat, menüt vagy fotókat az étteremről.

Boss - Case study - Portfolio
A színfalak mögött

Eredmények

  • 115% több aktivitás a Facebook oldalon
  • 41% több Facebook reakció 
  • 31% kevesebb visszafordulás
  • 100% több mobilos rendelés