Növelni a mobilos felhasználók arányát
Digitális stratégia kidolgozása és végrehajtása
Rövid de hatásos videók, újszerű ételfotók
Több megrendelés
Az egyik legnagyobb kihívás az volt, hogy a Boss névjegyének számító művészeti alkotásokat - Kocsis Eugén festőművész festményeit - hogyan tudjuk a weboldal koncepciójába integrálni. Az étterem közösségi média szerepe is igen korlátozott volt. Célul tűztük ki, hogy a Boss Cafféra jellemző páratlan stílus és minőség, a belső terek egyedülálló varázsa a Facebook és Instagram bejegyzésekben is tükröződni fog.
- Többfunkciós online étel rendelés és házhozszállítás platform
- Alapanyagok és fűszerek szerinti étlapkereső
- Videó gyártás
- Teljeskörű marketing stratégia a közösségi médiában remarketinggel
Végeredmény
A projekt fő célja az volt, hogy a weboldal megnyitása hasonló hatással legyen a látogatókra mint maga az étterem. Azt szerettük volna, ha már az első oldalon megtalálják a keresett információt beleértve az új ételeket, házhozszállítási információkat, menüt vagy fotókat az étteremről.
A Studio Present cég segítségével sikerült egy éven belül elkészíteni a termékünket.
Nagyon köszönjük a kiváló és agilis megvalósítást, valamint a bizalmas kommunikációt.
Studio Present segített projektünk kezdeti megvalósításában. Fejlesztettek egy megbízható és hatékony adatkezelési infrastruktúrát, amely működésünk biztos alapját képezi. A Studio Present csapata számára gyorsan világossá váltak a célkitűzéseinket, és hatékony technikai megoldásokat nyújtott, miközben a kérdéseinkre is rendelkezésre állt.
Érdekli a velünk való együttműködés?