Ugrás a tartalomra

Carbon Champagne

A Carbon Champagne Francia brand amely a világ első számú luxuspezsgőinek forgalmazásával foglalkozik - elsősorban a Forma 1-es győzelmi ünnepekről ismerhetjük.

Carbon Champagne - Case study, portfolio - Studio Present

Kreativitásunk és tudásunk legjavát vontuk össze, hogy létrehozzuk a Carbon Champagne új, a német piacra szánt weboldalát. Ügyfelünk számára teljes vizuális megjelenést, közösségi média-stratégiát és arculatot terveztünk.

Célok
  1. Olyan weboldal létrehozása amely méltón képviseli a márkát
  2. A Carbon, mint brand bevezetése és népszerűsítése a német piacon
  3. Hatékony közösségi médiastratégia kidolgozása
  4. Számos offline anyag designja - árlisták, névjegykártyák, rollapok stb.
A kihívás

A márkakülönlegesség bevezetése a német piacra. Mindennek olyan exkluzívnak kellett lennie, mint amilyen a Carbon maga. 

Megoldások
  1. Marketing és közösségi média-stratégia és jelenlét a Facebook, Instagram, Events és direkt marketing segítségével
  2. Minőségi, egyedi design, logo, nyomtatott média (roll-upok, árlisták, névjegykártyák)
  3. Több felhasználói csoport megszólítása az értékesítés növelése érdekében helyben és a weboldalon keresztül is
  4. Kifejezetten a webre kialakított új funkciók, amelyek több információt nyújtanak a felhasználók számára - árgombok, árlisták, hírek

Weboldal

Az új weboldalnak tükröznie kellett a Carbon Champagne történetét, sikereit, céljait és helyét a világban. Célunk egy olyan teljesen új weboldal létrehozása volt, mely reprezentálja ezt az erős identitást, hiteles luxust sugall és a márkát megfelelően mutatja be egy teljesen új közönségnek. Fontos volt, hogy előtérbe kerüljön a Carbon Forma 1-es megjelenése és az, hogy Bugatti partner.

Új arculat
Carbon case study - Studio Present

Eredmények

  • 100%-kal több Facebook lead

  • 82%-kal több látogató a közösségi médiákból 

  • 82%-kal több árajánlat kérés