Kreativitásunk és tudásunk legjavát vontuk össze, hogy létrehozzuk a Carbon Champagne új, a német piacra szánt weboldalát. Ügyfelünk számára teljes vizuális megjelenést, közösségi média-stratégiát és arculatot terveztünk.
Célok
- Olyan weboldal létrehozása amely méltón képviseli a márkát
- A Carbon, mint brand bevezetése és népszerűsítése a német piacon
- Hatékony közösségi médiastratégia kidolgozása
- Számos offline anyag designja - árlisták, névjegykártyák, rollapok stb.
A kihívás
A márkakülönlegesség bevezetése a német piacra. Mindennek olyan exkluzívnak kellett lennie, mint amilyen a Carbon maga.
Megoldások
- Marketing és közösségi média-stratégia és jelenlét a Facebook, Instagram, Events és direkt marketing segítségével
- Minőségi, egyedi design, logo, nyomtatott média (roll-upok, árlisták, névjegykártyák)
- Több felhasználói csoport megszólítása az értékesítés növelése érdekében helyben és a weboldalon keresztül is
- Kifejezetten a webre kialakított új funkciók, amelyek több információt nyújtanak a felhasználók számára - árgombok, árlisták, hírek
Weboldal
Az új weboldalnak tükröznie kellett a Carbon Champagne történetét, sikereit, céljait és helyét a világban. Célunk egy olyan teljesen új weboldal létrehozása volt, mely reprezentálja ezt az erős identitást, hiteles luxust sugall és a márkát megfelelően mutatja be egy teljesen új közönségnek. Fontos volt, hogy előtérbe kerüljön a Carbon Forma 1-es megjelenése és az, hogy Bugatti partner.




Új arculat

Közösségi média
Eredmények
- 100%-kal több Facebook lead
- 82%-kal több látogató a közösségi médiákból
- 82%-kal több árajánlat kérés