Ez egy igazán emlékezetes online átalakulás volt. Csapatunknak meg kellett alkotnia az első webáruházat, mely minőségi szeszfőző kazánokat árusít. A cél az volt, hogy az üzletet az offline általános eladásról pl. vásárok látogatása teljes egészében elmozdítsuk az online marketing és eladások felé.
- Létrehozni egy erős, zárt közösséget a közösségi médiában, hogy a követők egyben a márka nagykövetei is legyenek
- Csökkenteni a telefonos eladások számát
- Megbízható webáruházat készíteni
- Hatékony marketingstratégia az online értékesítés fellendítéséhez
- Exkluzív termékek eladásából származó bevételek növelése
A legnagyobb kihívás az volt, megteremtsük egy tradíciókon alapuló vállalkozás online jelenlétét. Egyedi megkülönböztető designra volt szükségünk. Fontos volt, hogy a látogatók magabiztos vásárlóvá váljanak mikor ilyen ritka és drága terméket választanak online.
- Drupal alapokra épített komplex webáruház
- Egyedi online brandy készítő - a felhasználók megalkothatják saját terméküket
- Speciálisan tervezett összetett termék oldal
- Sok részletgazdag grafikai rajz
- Ingyenes pálinkakészítő oktatás, mellyel potenciális vásárlókat céloz meg
- Komplett marketing stratégia a közösségi médiában - Facebookra és a Google hirdetésekre összpontosítva
A vintage elemek kombinációja a modern vonalvezetéssel és innovatív weboldal struktúrával lehetővé tették, hogy létrehozzunk egy karakteres webáruházat, kihangsúlyozva a termékleírásokat, ügyelve a könnyű navigációra, hiszen a célközönség első sorban az 50 év feletti korcsoport.





Minőségi termékfotók
Ebben az ágazatban nem a minőségi termék képeken volt a hangsúly. Remek fotókat készítettünk, de sokkal inkább a fotók mögötti érdekes történet volt stratégiánk fókuszában. Célunk az volt, hogy minél több figyelmet fordítsunk azon felhasználók igényeire, akik igazán szeretik a pálinkakészítést.







- 100x több eladás a legdrágább brandy készítő kazánokból
- 220% kevesebb landingpage költség
- 100% több online eladás