Ez arról szól, hogy a felhasználók hogyan, milyennek látják Önt. Segítségünkkel teljesen megérti majd vásárlói igényeit. A felhasználók a jól strukturált, könnyen navigálható, tökéletesen tervezett oldalakat preferálják.
Velünk weboldala és applikációja kitűnően működik, képviseli a vállalkozás céljait, élményt nyújt ügyfeleinek és, nem utolsó sorban, profitot termel.
Tudja hogy miért látogatják weboldalát vagy használják applikációját?
Azért mert előnyös számukra, kielégíti szükségleteiket, választ ad kérdéseikre. Az éremnek azonban van egy másik oldala is: vannak rejtett aspektusok, amelyek befolyásolják az ügyfél általános tapasztalatait, miközben az Ön termékét vagy szolgáltatását használják. Ezen okból támogatjuk az emberközpontú designt annak biztosítása érdekében, hogy a felhasználó megtalálja a szükséges információkat, vagy bármilyen műveletet hajtson végre.
Az oldalt látogató felhasználók szépen bemutatott termékeket szeretnének látni, de fontos nekik az is, hogy szükségtelen kattintgatások nélkül, mindent könnyen megtaláljanak. Itt lépünk be mi a képbe, hogy segítsünk ügyfeleinknek. Jól strukturált weboldalakat fejlesztünk, vonzó grafikával, praktikus navigációs rendszerrel, amely biztosítja a páratlan felhasználói élményt.
A problémamegoldásra orientált „design gondolkodás” megközelítést követjük, amely a felhasználót helyezi a tervezési folyamat középpontjába.
Ez magában foglalja a felhasználói igények és preferenciák megértését, a különböző ötletek és megoldások feltárását, valamint a tervek tesztelését és finomítását iteratív prototípuskészítés révén.
A szoftverfejlesztésben a tervezési gondolkodás segíthet a csapatoknak olyan felhasználóbarát, innovatív és hatékony szoftvermegoldások létrehozásában, amelyek megfelelnek a felhasználói igényeknek és elvárásoknak.
Az ügyfélélmény (CX) arra az általános tapasztalatra utal, amelyet az ügyfél egy vállalkozással vagy márkával kapcsolatban szerzett minden érintkezési ponton és interakción keresztül, beleértve a vásárlás vagy tranzakció előtt, alatt és után.
A CX felöleli az ügyfél útjának minden aspektusát, a termék vagy szolgáltatás kezdeti tudatosításától és mérlegelésétől a vásárlásig, a használatig és a folyamatos támogatásig.