2019-ben, cégünk tizedik születésnapján elhatároztuk, hogy újraformáljuk a Studio Present brandet. A megújulás fő célja, hogy arculatunk jobban tükrözze az általunk képviselt értékeket és cégkultúrát, valamint, hogy képes legyen majd a jövőbeni önmagunkat megfelelően reprezentálni.
Hasonlóan, mint egy tíz éves gyermeknél, büszkék vagyunk az eddigi teljesítményre, de fel kell állítanunk bizonyos korlátokat, hogy a dolgok ne csússzanak ki a kezünk közül. Cél a biztos, stabil növekedés.

A legfőbb márkaértékek cégünk esetében a stabil emberi kapcsolatok. Ezek különböző szempontokon keresztül érvényesülhetnek. A legfontosabb, hogy az egyén mindig részese legyen valaminek, ami a kollégái és a saját, ezáltal a vállalkozás céljait is szolgálja - ami mindannyiunk közös célja.
A Studio Presentnél mindannyian különbözőek vagyunk. Erőnk ebből a különbözőségből fakad. Együtt növekedünk, támogatjuk és fejlesztjük egymást.
Néhány évvel ezelőtt újraalkottuk a Studio Present logót, mégis sokszor nem voltunk biztosak abban, hogy egyes helyzetekben hogyan használjuk azt, legyen az digitális vagy nyomtatott anyag. Mindenki kedvence, a szörny-szerű “e” ikon elhelyezéséről is viták folytak. Hová kerüljön? A cégnév elé vagy alá? Végül elértük, hogy egy érthető stílusútmutató pontos meghatározásokat adjon az ikon használatára, betűtípusára, színére és egyéb grafikai elemeire vonatkozóan.
Az “e” ikon
Mindig is büszkék voltunk az “e” ikonra és ma is azok vagyunk. Az “e” szörnyecske a kabalánk, ügynökségünk hírhedt szimbóluma.

Ha logóként jelenítjük meg cégünk nevét akkor helyköz nélkül nagybetűkkel írjuk. A hangsúly inkább a “Present”-en mint a “Studio”-n van. Mikor szövegként írjuk (blog, chat stb.) akkor nagy kezdőbetűvel a két szó között helyközzel írjuk - Studio Present. Ha egy beszélgetésben rövidítünk, akkor lehet “SP”-ként írni, de csak ritka, informális esetben.

Millió szín van körülöttünk, de már a kezdetektől próbáltunk ragaszkodni az egyszerűséghez. Kőzet fekete, élénk piros és fehér.

A Studio Presentnél hiszünk a nyílt forráskód, a nyitott felhasználás világában. Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk ennek. Cégünk vállalati topográfiájának összeállításánál is nyílt forrású, mégis kreatív betűtípusokat választottunk.

Az erős és határozott tipográfia mellett szeretünk szimbólumokat is használni, melyek segítenek jobban megérteni és átadni az érzelmeket egy bizonyos üzenet mögött, akár nyomtatott vagy digitális formában, akár egy közösségi média bejegyzésben.
Ezek a szimbólumok megtalálhatóak a mindennapi munkakörnyezetben, leginkább a programozáshoz és a tervezéshez kapcsolódnak. Csodáljuk és használjuk őket!
Emiatt olyan szimbólumokkal találkozhat bejegyzéseinkben, feliratainkban vagy akár az irodánkban is, mint az alulvonás, kötőjel, csillag, kapcsos zárójel, kettős-kereszt (hashtag), plussz vagy az idézőjel. Ezeket a szimbólumokat gyakran az adott kontextus alapján használjuk pl. Az aláhúzást akkor ha tartalomfejlesztésről van szó, pluszt akkor ha emberekről beszélünk, csillagot használunk ha valami különleges bejelenteni való van és így tovább...
Több ember felel cégünk megjelenéséért és az érzésvilág közvetítéséért a különböző platformokon. Biztosítanunk kell, hogy az egységes megjelenéshez egységes hang is társuljon. Törekszünk a tömör, ellentmondásoktól mentes hangvételre. Üzenetünk, az üzenet jellegétől függően, nyugodt és szellemes. Fontosnak tartjuk az enyhe, nem tolakodó humort is, ami oldja a feszültséget és baráti légkört varázsol. Az alábbi példákon bemutatjuk a márka átalakítása óta használatban lévő termékeket.
Here's also our Brand Book where you'll find more details about how to use logos on different solid or photo backgrounds and, most importantly, how not to use the logo. Download it here.






