Ugrás a tartalomra

Ügyfélkapcsolat

Jó vagy rossz hírről legyen szó, ügyfelünknek időben értesülnie kell - ez alapvető fontosságú a megfelelő üzleti kapcsolatok érdekében. Arra törekszünk, hogy elégedett ügyfeleink legyenek, jól jövedelmező üzlettel, mely sok megbeszéléssel és egyeztetéssel kezdődik.

Fontos, hogy bízzon bennünk

Az ügyfeleinkkel különböző csatornákon folytatott folyamatos és rendszeres kommunikáció minőségi és pontos munkafolyamatot eredményez. Fontos, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és tudják: számíthatnak ránk. Egy projekt megvalósítása közben egy csapatként szembesülünk a változásokkal, amikre a legtöbb esetben közösen találunk megoldást. Ez nagyszerű lehetőség, hogy ügyfeleinkkel együtt növekedjünk, újuljunk meg. A tökéletességre törekedve bátorítjuk ügyfeleinket az újdonságok kipróbálására, alkalmazására. Az IT-világ rendkívül gyorsan fejlődik. A mi feladatunk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az Ön projektje lépést tart az összes változással.

Majdnem tökéletes

Küldetésünk, hogy mindig jobbak legyünk. Napról napra találunk új módszereket, hogy javítsuk a belső munkafolyamatokat. Mindent megteszünk azért, hogy olyan légkört teremtsünk, ahol ügyfelünk kötöttségek nélkül kérdezhet, és mindemellett jogosan várja tőlünk a teljes őszinteséget. Mindig van valami amit lehet fejleszteni, de amit legtöbbre értékelünk, az az ügyfeleink bizalma és abban rejlő hite, hogy mi képesek vagyunk változtatni és egyedit alkotni bármilyen feladatról is legyen szó. 

A kihívások leküzdése 

A legfontosabb dolog, hogy mindig légy őszinte az ügyféllel történő kommunikáció során. Időnként problémákkal szembesülünk, de nem félünk beismerni azokat. Ezek csupán különleges kihívások melyeket majd együtt áthidalunk. Nem futamodunk meg a problémáktól, hanem szembenézünk velük, és teljesen érthetően kommunikáljuk le őket ügyfeleink felé. Nyitottak és őszinték vagyunk még akkor is, ha nem értünk egyet ügyfelünkkel. Így minden esetben jobban megértjük egymást és gyorsabban találunk megoldást bármilyen előállt helyzetre.