15 év tapasztalat az e-commerce területén.
Lehető legjobb megoldást kínáljuk a KKV-nak.
Rendeléseket veszel fel különböző csatornákon, nincs központi admin? Gyakran előfordulnak rendelési hibák?
Webáruházad nincs integrálva a csomagszállító szolgáltatáshoz, és folyamatosan másolja az adatokat a szolgáltatások között?
Úgy érzed, több fizetési opció több ügyfelet jelent?
Hatékonyabb lenne, ha minden értékesítési hely és raktár központosított készletrendszerrel rendelkezne?
Rendelkezel egy kiváló offline hűségrendszerrel, és a profit növekedne, ha az online világban is jelen lennél?
Veszteséged van, mert nem értékesítesz az Amazonon, Zalandón és más értékesítési platformokon?
Releváns adatok hiányában rosszul teljesít a marketing csapat?
Jelenlegi rendszered nem készít számlát automatikusan?
Egy sor digitális és fizikai terméked is van, melyet nem tudsz hatékonyan összevetni?
Nincs hatékony és átlátható visszáru rendszered?
Segítségre szorulsz a termékfotók, dokumentumok, termékvariációk és méretek online rendszerezése kapcsán?
Sok vevőd van, de üzletedhez nem társul a megfelelő ügyfélkezelő (CRM) rendszer?
Nehézségeid vannak az új tartalom létrehozásával és ennek online publikálásával?
Gyorsabb és jobb ügyfélszolgálati platformra van szükséged?
Tudod, hogy skáláznod kell, de nem tudod, hol kezd?
Ha az előző problémák közül néhánnyal azonosulni tudsz, mi készen állunk, hogy segítsünk.
Időt az új lehetőségekere
Minimálisra csökkent adminisztrációt, hibák nélküli működést
Gyorsan kiszolgált, elégedett ügyfeleket
Minimalizált üzemeltetési költségeket
Rendszerarchitektúrát, amely készen áll akár mobilalkalmazás fejlesztésre, integrálásra.
Értékes felhasználható statisztikai és marketing adatokat
Segítünk értelmezni és maximálisan kihasználni a Google Analitics - GA4 által küldött adatokat, így támogatjuk marketingcsapatod:
- Továbbfejlesztett eszközök-közötti követés
- Eseményekre fókuszálunk a oldal látogató adatok helyett
- Gépi tanulási lehetőségek
- Google Ads integráció
Ezek az eszközök mélyebb betekintést adnak a vásárlói szokásokba, melynek segítségével hatékonyabbá tehetjük marketing kampányod.
A omnichannel (több csatornán) történő értékesítés számos előnnyel jár, többek között:
- Fokozott on-line jelenlét
- Diverzifikált bevételi forrás
- Megnövekedett eladás
- Hozzáférés új piacokhoz
- Alacsonyabb működési költségek
Ezen faktorok növelik az on-line értékesítésből származó bevételeket valamint elősegítik az új vásárlók és piacok könnyebb elérését.
Többszörös készletkövetés
A több raktár kezelésére alkalmas e-commerce megoldás lehetővé teszi, hogy egyidejűleg több üzletben és raktárhelyiségben könnyen nyomon kövessük készleteinket.
Ez a funkció valós idejű áttekintést biztosít a készletek mennyiségéről és értékéről, segítve vállalkozásunkat a megrendelések hatékony teljesítésében.
Ezenkívül lehetővé teszi a szállítási és teljesítési folyamatok optimalizálását ami elégedettebb vásárlókat és több értékesítést eredményez.
Többféle fizetési opció
Egyedi modulokat készítünk bankodhoz vagy csatlakoztatjuk a népszerű fizetési platformokhoz, mint a Stripe, Klarna, Barion, Paypal stb.
Kedvezmény számítás határok nélkül
Értékesítési stratégiádat figyelembe véve különféle kedvezmény beállításokra van lehetőséged az ár, mennyiség, időpont, termékkombináció, fizetés vagy egyéb különleges ajánlat alapján.
Nagyobb webáruházaknak minden termékre és vásárlóra kiterjedő központi adatbázist ajánlunk. Az összes terméked, rendelésed, vásárlód egy helyen.
Ehhez csatlakozva bármilyen speciális ügyféligény könnyen kielégíthető, mint például partner webshopokkal való összekötés, B2B portál integráció, mobil alkalmazás összekötés.
Drupalon futó rendszered bármilyen más API-hoz is csatlakoztathatjuk pl. hírlevél, CRM, SAP, szállítási szolgáltatás, marketing platform vagy más vállalatirányítási rendszer (ERP).....
Az e-kereskedelmi portállal való integráció révén az ERP segíthet automatizálni és egyszerűsíteni a különféle folyamatokat, például a készletkezelést, a rendelésfeldolgozást és a szállítást.
Amit biztosítani tudunk:
- Valós idejű készletkezelés
- Egyszerűsített rendelés feldolgozás
- Egyszerűsített pénzügy
- Csökkent adminisztrációs munka
- Pontosság minden téren
- Javult cashflow
- Jobb ügyfélélmény
A technikailag kevésbé képzett munkatársak könnyedén szerkeszthetik a tartalmi részeket. A platform adminisztrációs háttérfelületének funkcióji számottevőek, de természetesen ügyfeleink igényei alapján tetszőlegesen bővíthetőek.
A leggyakrabban használt riportok megoldásunk részét képezik. Áttekintheted a legtöbbet eladott termékeket, a leghűségesebb ügyfeleket, értékesítési periódusokat és trendeket, napi, havi és évi pénzforgalmi riportokat.
Csak 14 napja él az új oldalam és a vásárlói vélemények fantasztikusak.
Személyre szóló konzultáció, ahol kéréseimet, kívánságaimat
már a kezdetektől figyelembe vették és végrehajtották.