Ugrás a tartalomra

Enmon

A kerámialapok, gránit kerámia, szaniter, fürdőszobai kiegészítők és berendezések export-importjával foglalkozó piacvezető Enmon vállalkozás teljes körű online átalakulásra szorult. A megfelelő karbantartást és funkcionalitást nélkülöző régi weboldalnak szüksége volt egy igazi frissítésre az online eladások maximalizálásához.

A figyelemre méltó weboldal és webáruház immár tükrözi a vállalat valódi minőségét és sokféleségét. Csapatunk létrehozott egy komplex platformot a 8 forgalmazó ország számára az adminisztráció központosítása és egyszerűsítése céljából.

Célok
  1. A vállalatirányítási rendszer teljes körű szinkronizációja
  2. Akadálymentes átállás az új webáruház platformra
  3. Központi adminisztrációs panel 8 ország részvételével
  4. Termék böngészés közben egyedi felhasználói élmény
A kihívás

A legnagyobb kihívás a megfelelő szűrés és döntéshozatal volt a 8 különböző országból érkező ügyfélkérések között, valamint ezek összehangolása egy tökéletesen működő központi rendszerré. Teljes digitális átalakulás mindössze két hónap alatt.

Megoldások
  1. Megfelelő kommunikáció a vállalatirányítási rendszer és a weboldal között
  2. Egyedi pontos kalkulátor a burkolólapok mennyiségének kiszámításához
  3. Több mint 15 különböző szűrő 5000 különböző termékre: ár, méret vagy ár tartomány, márka, típus, alak, sorozat stb.
  4. Fejlett szállítmányozási opciók és integráció a szállítmányozó cégek IT rendszereivel
Weboldal

Csapatunk nemcsak a helyi piac számára, hanem a régió országai részére is létrehozta a weboldalt. A hosting szerverre történő áttéréssel biztosítottuk a weboldal stabilitását és sebességét. Ezt követték a minőségi képek és részletes termékleírások, inspiráló példák majd a legújabb trendek.

1
2
4
3
Eredmények
  • 0% aggodalom az árak és a raktárkészlet frissítés miatt
  • Egy platform 8 különböző forgalmazó ország számára
  • 50% csökkent a termék adminisztrációra és rendelés feldolgozásra fordított idő