Ugrás a tartalomra

Su-Prospect

A leginnovatívabb építkezési vállalkozás Szabadkán.

A kitűnő ügyfél-kommunikációnak és az őszinte, hosszú távú kapcsolatnak köszönhetően képesek voltunk jelentős mértékben növelni az ingatlaneladások számát. Munkánk konkrét eredményeket hozott.

Célok
  1. Ingatlaneladások számának növelése
  2. “Okos épületi” lakások hirdetése és eladása
  3. A Su-Prospect - mint megbízható építtető - brand formálása
A kihívás

Küldetésünk az volt, hogy növeljük ügyfelünk ingatlan eladásainak hányadát egy hatékony, tetszetős weboldal, valamint összetett minőségi marketingstratégia segítségével. Olyan stratégiát kellett létrehoznunk, mely megerősíti ügyfelünk piaci jelenlétét. Alapvető fontosságú volt megtalálni a módját, hogy a Su-Prospect minőségi és egyedi ajánlata révén kitűnjön a többi befektetőtől.

Megoldások
  1. Egyszerű, könnyen használható tetszetős weboldal
  2. Mobile first technológia - gyors betöltés
  3. Részletes leírások az épület infrastruktúrájáról
  4. Közösségi média jelenlét megbízható partnerként
  5. Facebook remarketing - megfelelő információ megfelelően időzítve
  6. Google hirdetések és Google remarketing hirdetések
Weboldal

Minőségi képek, logikus elrendezés, belső megtekintés, infrastruktúra, alaprajzok - mindenki számára érthető formában. Célunk az volt, hogy még nagyobb bizalmat építsünk a látogatók körében, és lehetőséget adjunk nekik, hogy könnyen áttekinthessék ajánlatainkat. Elsődleges szempont volt, hogy a látogatók elképzeljék hogyan nézhet ki új otthonuk.

Su-Prospect
Su-Prospect
Su-Prospect
Su-Prospect

3D képek a jobb felhasználóI élmény érdekében

Rájöttünk, hogy az eladás sokkal könnyebb élethű fotók alkalmazásával. A visszajelzések és eladások ezt sokszorosan megerősítették. A leendő lakástulajdonosok hálásak voltak, mivel sokan - főleg a kevésbé kreatívak - tiszta képet kaphattak jövőbeni otthonuk elrendezéséről. 

Su-Prospect
Eredmények
  • 30% több látogató
  • 60% több potenciális érdeklődő
  • 220% kevesebb Facebook megbízási költség
  • 110% kevesebb “kattints és fizess” költség a Facebookon